tiistai 18. maaliskuuta 2014

Lisää haastetta elämään, bh 15/31

Bongasin jostain blogista ihanan haasteen joka oli pakko napata vaikka minua ei siis haastettu siellä. Homma toimii näin.

1. Valitse kolme roikkuvaa asiaa ja hoida ne. Asiat voivat olla mitä tahansa suuruusluokkaa. Pääasia, että ne ovat jostain syystä jääneet tekemättä ja ehkä vaivaamaankin.

2. Kerro niistä ja mainitse myös, keneltä olet haasteen saanut.

3. Haasta muita, jos tuntuu siltä.

Minulla on aina monta rautaa tulessa joten myös kaikanlaista keskeneräisyyttä on aina ympärillä. Tässä siis oma listani.

Minulla on ainakin pussillinen vaatteita jotka odottavat jotain pientä fiksausta. Nappia tai lahkeen korjaamista yms. Nyy otan itseäni niskasta kiinni ja hoidan ne pois päiväjärjestyksestä.

Olen jo toooooooodella pitkään väsännyt äidilleni vilttiä Novita Purosta. Siis muutamia vuosia ja edelleen se ruoja roikkuu keskeneräisenä. Nyt pyhästi lupaan että viltti on valmiina äitienpäivään mennessä.

Olen jo pitkään halunnut kokeilla aplikointia. Nyt on hyvä aika kokeilla sitä eli tänä keväänä sen kimppuun sitten.

Noin :) Jospa nyt tapahtuisi kun tässä oikein kaiken kansan edessä näin lupaan :) Koska juuri nyt ei tule muita mieleen niin haastan mukaan Retun Retuperällään-blogista. Luulisin että sen verran sinusta yllytyshullua löytyy :)

2 kommenttia: