maanantai 24. helmikuuta 2014

Haaste vastaanotettu

Välillä oikein itseäkin hävettää kuinka vähän tulee bloggailtua. Olisi kiva laittaa kaikenlaista itsellekin ylös mutta jotenkin se vaan aina jää :(

Mutta nyt! Silmukan saalistus blogissa on heitetty ilmaan haasteiden haaste bloggailijoille. Maaliskuussa blogiteksti ulos ihan joka päivä. Ja tähänhän minä hullu tietenkin tartuin. Eli ensi kuussa on tiedossa enemmän höpinää ja toivottavasti myös niitä töitä. Paljon on valmiita käsitöitä jotka odottavat bloggaamista mutta myös kaikenlaista muuta mitä olen ajatellut täällä jakaa.


Sen verran annan itselleni joustoa että blogata saa myös kännykällä/tabletilla koska koneelle ei yksinkertaisesti aina ehdi/jaksa/pääse. Aiheita yritän löytää myös muusta kuin puhtaasti käsitöistä, ehkä jotain kokkailutouhuja tai kotihommeleita? Hmm.... Tarttee laittaa mietintämyssy päähän.

Mutta nyt lopetan lyhyeen ja alan suunnittelemaan tulevia juttuja ja panikoimaan kuinka ehdin kaikki tekstit saamaan ajoissa valmiiksi :)

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa, että innostuit haasteesta! :) Täällä haasteen emäntä itse on ihan paniikissa, kun tajusin, että lauantaina on jo maaliskuun ensimmäinen päivä, eikä yhtään postausta ole ajastettuna! :D Noo, ei paniikkia ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla kyllä iski paniikki kun aamulla tajusin että on jo 2.3. ja minun eka postaus oli edelleen bloggerissa luonnoksena!! Eli kivasti lähti liikkeelle minulla :)

      Poista